maandag 15 november 2010

KLASSE, PASSIE, DISCRETIE, HYGIENE EN RESPECT?

Knappe, blonde, ervaren, passionele, aantrekkelijke,  Belgische klasse dame, de sexy rondingen op de juiste plaatsen, natuurlijke D cup en sexy kontje, intiem mooi geschoren. Wat ik zoek zijn heren die klasse, discretie, hygiëne en respect weten te waarderen en kunnen geven.
Voor een heerlijke body 2 body massage en een volledig relax moment  moet u bij mij zijn.
Intiem doen we steeds met condoom voor beider goed gevoel. Verschillende standjes, meermaals klaarkomen is geen probleem.
Ik beperk mijn afspraken tot enkele per week om u te ontvangen.
Anaal en sperma slikken, NO WAY!
Een drankje bied ik u ook graag aan.
Flesje Cava of flesje Champagne is ook steeds te verkrijgen.

Prijzen vanaf 50 euro. PZC.
Ik hou ervan te verwennen en verwend te worden.

Ik reageer niet op privé nummers, smsen en e-mails.
Nieuwsgierig,  geprikkeld en wil u het ultieme genot ervaren?
Bel me snel. +32
471266684

Een date in privé-sauna, klasse-hotel of andere leuke plaats ook bespreekbaar.
U kan mij ook live zien op mijn webcam via http://www.ero-cams.com/
Te bereiken op:
Dinsdag: 12u tot 20u
Woensdag: 12u tot 20u
Donderdag: 12u tot 20u
XXX Julie







Geen opmerkingen:

Een reactie posten